Waarom hebben we zo weinig openbare toiletten?
Wanneer je in Nederland over straat loopt en moet plassen, heb je een probleem: wij hebben zo’n beetje de minste openbare wc’s van heel Europa. Vooral vrouwen en mensen met maag- of darmaandoeningen zijn hier de dupe van. Waarom is gebruikmaken van openbare toiletten in andere landen een mensenrecht, terwijl Nederland ze liever kwijt dan rijk is?
Lees verder
